Kritéria hodnotenia
a) Pri hodnotení a klasifikácii žiakov budú všetci členovia PK postupovať podľa Metodického pokynu č. 21/2011, ktorým sa upravuje postup hodnotenia a klasifikácie žiakov stredných škôl v SR.
b) Pri hodnotení žiakov budú všetci členovia PK využívať viaceré formy získavania spätnej väzby o kvalite ich výstupov, najmä priebežné, tzv. formatívne hodnotenie.
c) Výsledky žiakov budú členovia PK hodnotiť podľa percentuálnej úspešnosti výstupov žiaka. Ak sa použijú úlohy všetkých úrovní osvojenia učiva, hodnotenie bude nasledovné:
-obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda:
§ aspoň na 90% - stupeň 1 - výborný
§ aspoň na 70% - stupeň 2 - chválitebný
§ aspoň na 50% - stupeň 3 - dobrý
§ aspoň na 30% - stupeň 4 - dostatočný
§ menej ako 30% - stupeň 5 - nedostatočný