Kritéria hodnotenia

a)      Pri hodnotení a klasifikácii žiakov budú všetci členovia PK postupovať podľa Metodického pokynu č. 21/2011, ktorým sa upravuje postup hodnotenia a klasifikácie žiakov stredných škôl v SR.

b)      Pri hodnotení žiakov budú všetci členovia PK využívať viaceré formy získavania spätnej väzby o kvalite ich výstupov, najmä priebežné, tzv. formatívne hodnotenie.

c)      Výsledky žiakov budú členovia PK hodnotiť podľa percentuálnej úspešnosti výstupov žiaka. Ak sa použijú úlohy všetkých úrovní osvojenia učiva, hodnotenie bude  nasledovné:

 

 

   -obsahový a výkonový štandard predmetu ovláda:

§  aspoň na   90% - stupeň 1 - výborný

§  aspoň na   70% - stupeň 2 - chválitebný

§  aspoň na   50% - stupeň 3 - dobrý

§  aspoň na   30% - stupeň 4 - dostatočný

§  menej ako 30% - stupeň 5 - nedostatočný